Home - Product informatie - Advies - ZyXEL ondersteuning

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1406

Start een chatgesprek


ZyXEL ondersteuning
ZyXEL ondersteuning

Tijdelijk krijgt u bij een aantal geselecteerde producten (USG-lijn) extra ZyXEL ondersteuning. U ontvangt een Next Business Day Service licentie en een gratis half uur support ter ondersteuning bij de installatie van uw ZyXEL product. Ontdek op deze pagina wat u zelf moet doen om deze services te activeren.

Next Business Day Service

De Next Business Day Service van ZyXEL zorgt ervoor dat u nooit langer dan een werkdag hoeft te wachten op een vervangend product. Wanneer uw ZyXEL product een mankement vertoont dient u contact op te nemen met ZyXEL. Zodra de retouraanvraag geaccepteerd wordt, wordt dezelfde dag nog een vervangend product opgestuurd. Het aanvragen van een vervangend product doe u via dit stappenplan. Voordat u gebruik kunt maken van de Next Business Day Service dient u wel binnen 90 dagen uw product te registreren. Dit doet u als volgt: ZyXEL Next Business Day Service
 
  • Maak een account aan op myzyxel.com
  • Log in op myzyxel.com met het aangemaakte account
  • Registreer het product dat u aangeschaft hebt
  • Voer de licentiecode in om Next Business Day Service te activeren
  • Koppel de licentie aan het geregistreerde product

Gratis telefonische ondersteuning

Tijdelijk ontvangt u ook gratis telefonische ondersteuning van een half uur bij de installatie van uw ZyXEL apparaat. Met deze telefonische ondersteuning wordt de installatie een fluitje van een cent. Wilt u aanspraak maken op deze extra service? Vul dan dit contactformulier in. Vervolgens neemt ZyXEL verder contact met u op. Gratis telefonische ondersteuning

Vragen?

Heeft u vragen over de twee genoemde ZyXEL services? Onze productspecialisten staan klaar om uw vragen te beantwoorden. Bel met 030 669 1222 of mail naar info@routershop.nl.
 

Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie