KlantenserviceKlantenservice
Afhalen en bezorgen
footerIcon

Afhalen en bezorgen

Wanneer je een bestelling plaatst op onze website, bepaal je zelf of je het product afhaalt of laat bezorgen. Hieronder lees je meer over de verschillende keuzeopties.

Bestelling afhalen

Bestelde producten kun je afhalen bij een PostNL afhaalpunt of pakketautomaat naar keuze. Neem bij het afhalen jouw identiteitsbewijs mee. Bestellingen afhalen bij KommaGo is alleen mogelijk op afspraak tijdens kantooruren.

Bestelling laten bezorgen binnen Nederland

Je kunt jouw bestelling door PostNL laten bezorgen op het factuuradres of op een ander afleveradres. Al onze pakketten worden binnen Nederland door PostNL pakketdienst bezorgd. Wij verzenden bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Nadat wij jouw bestelling hebben verzonden, vindt de aflevering van jouw pakket meestal de volgende werkdag plaats. Dit kunnen wij niet garanderen. Verwacht je dat je niet aanwezig bent tijdens het bezorgmoment? Dit kun je doen als je niet aanwezig bent.

Bezorgkosten standaard levering

Laat je jouw pakket afleveren? Alle binnenlandse zendingen worden gratis verzonden wanneer je voor standaard levering kiest. Een standaard levering via PostNL is ook gratis wanneer je jouw pakket laat bezorgen in België, Duitsland of Luxemburg.

Zending via koeriersdienst

Heb je een product met spoed nodig of wil je de bestelling op een vast tijdstip geleverd krijgen? Dan kunnen wij op verzoek een koerierszending inregelen. Dit is alleen mogelijk binnen Nederland. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en een prijsopgaaf.

Betaalmethoden

Om jouw bestelling te betalen, zijn er verschillende betaalmethoden mogelijk. Lees meer over de betaalmethoden of neem bij vragen contact met ons op.

Jouw bestelling volgen

Als jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Op deze bevestiging vind je een Track & Trace nummer van de PostNL pakketdienst. Je kunt jouw bestelling vervolgens volgen via het Track & Trace systeem van PostNL. Volg jouw bestelling via de website https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/.

Zendingen bestemd voor buiten de EU zijn direct te volgen vanaf het moment dat ze bij UPS worden aangemeld. Je ontvangt hiervoor ook een tracking code.

Bestelling laten bezorgen buiten Nederland

Wil je jouw bestelling in het buitenland laten bezorgen? Afhankelijk van het land, is behoort dit ook tot de mogelijkheden. Lees meer over bezorgen buiten Nederland.

Neem contact met ons op
E-mail

Stuur een e-mail naar onze klantenservice

Telefoon

Bel ons op 030 669 1226

Whatsapp

Stuur ons een WhatsApp bericht met je vraag