Organisaties van groot tot klein helpen bij het optimaliseren van dé onvergetelijke klantreis; dat is wat Tolzo vol enthousiasme doet. Vanuit het contactcenter in Suriname verzorgt Tolzo onder andere telefonisch klantcontact en uitgebreide omni-channel customer care, in de meest uiteenlopende branches. Om het werk voor de medewerkers zo efficiënt, prettig en veilig mogelijk te maken, zocht men naar passende hardware en headsets die dit faciliteren. Tijdens deze zoektocht werd contact gelegd met KommaGo.
Het Tolzo contactcenter in Suriname groeit snel en daarmee groeit ook de behoefte aan betrouwbare, professionele apparatuur. Ten eerste zocht het callcenter naar een firewall, die de verbindingen veilig houdt. Daarnaast wil men het alle medewerkers zo comfortabel mogelijk maken, met headsets die de hele werkdag lekker zitten. Om nieuwe medewerkers te trainen, stond er ook een oplossing op de wensenlijst om trainers en supervisors efficiënt te laten meeluisteren. “Daarbij wilden we een leverancier die meedenkt en snel kan leveren - en die hebben we in KommaGo gevonden.”
Na advies vanuit KommaGo, koos Tolzo voor EPOS headsets. “We hebben de EPOS IMPACT 460T Stereo USB-headsets als nieuwe standaard ingevoerd voor al onze agents.” Deze professionele koptelefoons bieden de callcentermedewerkers comfort, ook bij dagelijks langdurig gebruik. Zo maakt Tolzo niet alleen de klanten, maar ook de medewerkers blij. Voor het trainen van medewerkers en voor kwaliteitsmonitoring, maakt men gebruik van Jabra BIZ 2300 QD Duo trainingssets. Doordat de trainer of supervisor met het gesprek meeluistert, kan achteraf gerichte feedback gegeven worden. Een stabiele, snelle en veilige verbinding wordt neergezet door de Fortinet FortiGate 100F firewall. “Een cruciale stap in het versterken van onze databeveiliging. Deze oplossing sluit perfect aan bij ons traject naar ISO 27001-certificering, waarmee we datasecurity structureel borgen.”
De gekozen oplossingen zijn makkelijk schaalbaar. Als Tolzo groeit, kan het contactcenter eenvoudig extra headsets en netwerkcapaciteit toevoegen. “We blijven investeren in kwaliteit en veiligheid, zodat ons contactcenter ook in de toekomst probleemloos kan blijven draaien. Hogere gesprekskwaliteit, meer comfort voor ons team, minder technische issues én een robuuste basis voor informatiebeveiliging. Dat maakt ons werk sneller, veiliger en betrouwbaarder - zowel voor onszelf als voor onze klanten.”
Maken jouw medewerkers of collega’s ook dagelijks gebruik van headsets? En mogen deze wel wat comfortabeler zijn? Voor comfortabele callcenter headsets met diverse handige functionaliteiten, ben je bij KommaGo aan het juiste adres. Wij leveren professionele headsets en bieden advies op maat. Zo heb je altijd de juiste koptelefoon voor jouw werkomgeving. Ook voor trainingssets kun je bij ons terecht. Bel bij vragen naar 030 669 1223, stuur een e-mail of vul onderstaand contactformulier in.